de wszystkim na forach dyskusyjnych. To fora pełniły rolę dzisiejszych grup, platform społecznościowych. Co ciekawe, takie fora były pozycjonowane w wyszukiwarkach internetowych, a co za tym idzie ich właściciele takie portale mogli monetyzować. SEO od tamtego czasu bardzo się zmieniło, ale trzeba napisać wyraźnie, że dziś w pozycjonowaniu stron liczy się jakość i jeszcze raz jakość.
Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych Terminologiaedytuj
Pod koniec 2009 roku Google wprowadziło wyszukiwanie w czasie rzeczywistym (Real Time Search), polegające na przedstawianiu najaktualniejszych wyników z serwisów społecznościowych oraz mikro-blogów. 19 marca 2010 roku funkcja wyszukiwania w czasie rzeczywistym została oficjalnie wdrożona do polskiej wersji wyszukiwarki Google.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych
Trendy marketingu internetowego
O trendach marketingu internetowego mówi się dużo, jednak nie każdy ma świadomość jakie one dziś są i jak to wszystko wygląda. Zmiany są regularne, często pojawiają się jakieś nowe technologie i rozwiązania. Kto by pomyślał jeszcze kilka lat temu, że powstanie choćby Instagram? A całość komunikacji przeniesie się właściwie tylko na stories, a więc historie opowiadane na bieżąco. Niewiele osób ma tego świadomość, a przecież warto sobie z tego zdawać sprawę. Cóż, tak to już jest, że internet pociąga za sobą ogrom zmian. Kto wie co będzie następne? Eksperci wskazują, że pozycjonowanie stron i inne formy marketingu internetowego nadal będą popularne, ale być może pojawi się jakiś nowy portal społecznościowy.